CoverDDvoorkant

Een Onbreekbare Band

Gelezen 79 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 96 Favoriet 7 Recensies 11
Fantasy & SF Spots 11   Topics 0
Uit de as van onze vernietigde levens zullen wij herrijzen, sterker dan ooit tevoren...

De draken zijn gevlucht uit de Buitenwereld. Helaas wordt hun nieuwe wereld verscheurd door strijd met de Morbiden en uit wanhoop gaan ze een verbond aan met de mens om gezamenlijk de vijand het hoofd te bieden.

De avontuurlijke Feniksa Drakena groeit met haar twee broers op in Slot Silverfang. Haar familie behoort tot de machtigste ter wereld en zij wordt vanaf haar geboorte voorbereid om als vrouwe over het Slot en de bijbehorende landerijen te heersen.
Ze kan zich echter slechts met moeite in haar rol schikken. Hunkerend naar vrijheid zet ze zich af tegen haar ouders.

Dan wordt Feniksa uitgekozen om zich te verbinden met Danaleth, een groene draak, en ze grijpt haar kans op ontsnapping naar de Drägannymarai met beide handen aan.
Maar ook drakenridders hebben verantwoordelijkheden en plichten. En wanneer deze botsen met de loyaliteit aan haar familie, komt zij voor een haast onmogelijke keuze te staan...

Een Onbreekbare Band speelt zich 330 jaar voor de Drägan Duma trilogie af. Het is een verhaal over moeilijke keuzes, angst voor het onbekende, diepe banden aangaan en een wanhopige strijd om te overleven.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy