Een riskant redmiddel

Een riskant redmiddel

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Eloise Drake heeft een turbulent verleden achter de rug en probeert dat zo goed mogelijk te verbergen voor de buitenwereld. Vooral nu ze als succesvol boekhoudster werkt voor een grootschalig overheidsproject in de staat New York. Ze houdt veel van haar baan en geniet van de uitdagingen. Maar dan brengen haar werkzaamheden haar tot haar ontzetting in aanraking met de man die eens haar hart brak.

Alex Duval is de burgemeester van Duval Springs, een stadje dat op het punt staat van de kaart geveegd te worden. De staat is van plan om de vallei waarin het dorp ligt onder water te zetten om een nieuw reservoir te bouwen. Als Alex ontdekt dat de vrouw van wie hij eens hield deel uitmaakt van het team dat gaat over de sloop van het stadje, is hij stomverbaasd. Maar hij ziet ook kansen en bedenkt een riskant plan om zijn stad te sparen. Alleen heeft hij Eloises hulp nodig om het te laten slagen.
Alex is vastbesloten om de vrouw die hij dacht voorgoed kwijt te zijn terug te winnen, maar zelfs als dat lukt en als ze hun krachten bundelen, is het nog de vraag of het genoeg is om Duval Springs te redden.

Een gewaagde onderneming is het derde deel in de serie Empire. Verder verschenen:
- Deel 1 Een gevaarlijke erfenis
- Deel 2 Een gewaagde onderneming