Engeleneiland

Rank 6217 Gelezen 1339 Aan het lezen 18 Wil ik lezen 339 Favoriet 79 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 3 Hebban 1000 894   Topics 0
Pasen 1974. Een familie verdwijnt van het eiland Valö zonder een spoor achter te laten. De eettafel is zelfs prachtig gedekt, maar iedereen is verdwenen. Iedereen behalve de één jaar oude dochter Ebba. Is het gezin slachtoffer van een misdrijf of is het vrijwillig weggegaan? Het raadsel is nooit opgelost... Jaren later keert Ebba terug naar het eiland. Zij en haar man Marten hebben hun zoontje van drie verloren. In een poging hun verdriet te overwinnen en verder te gaan met hun leven, willen ze Ebba?s ouderlijk huis renoveren en er een bed and breakfast openen. Ze zijn nog maar net begonnen met hun renovatiewerkzaamheden als iemand probeert brand te stichten. Wanneer ze een paar dagen later bij het openbreken van de vloer bloed aantreffen, lijkt het kwaad uit het verleden hen in te halen. Inspecteur Patrik Hedström en zijn collega?s onderzoeken de brand en verdiepen zich daarbij in de oude verdwijningszaak. Wat is er precies gebeurd met Ebba?s familie?

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Änglamakerskan
Erika Falck & Patrick Hedström (8)
Wiveca Jongeneel Elina van der Heijden
Ambo|Anthos
06 juni 2012
15 mei 2014
9789041420138 , 9789041424044 , 9789041425713

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Zit verdomd goed in elkaar

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

De Zweedse Camilla Läckberg behoort tot de bestverkopende thrillerschrijvers in haar eigen land. Ze verkocht wereldwijd meer dan 10 miljoen boeken. Na een aantal minder geslaagde verfilmingen van haar werk, wordt er in Zweden momenteel gewerkt aan de ‘Fjällbacka Murders’, een tv-serie gebaseerd...

Reacties op: Engeleneiland