Vuurtorenwachter
  Luister een fragment

VN:

Vuurtorenwachter

Rank 2040 Gelezen 1416 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 287 Favoriet 59 Recensies 31
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 3 Hebban 1000 677   Topics 0

Inspecteur Patrick Hedström gaat na een langdurig ziekteverlof weer aan het werk. Hij is zijn kantoor nog niet binnen of hij krijgt al een moordonderzoek toegewezen. Een man is gevonden in zijn flat, gedood door schot in zijn achterhoofd.

Het slachtoffer is Mats Sverin, en motieven voor de moord zijn moeilijk te vinden. Patrick begint met het in kaart brengen van Mats? leven en stuit daarbij op meer geheimen dan hem lief is. Waarom had Mats zo?n haast om van Göteborg terug naar Fjällbacka te verhuizen? Welke rol speelde hij in de verbouwing van een oud hotel tot een luxueuze spa? En is het toeval dat Mats? jeugdliefde Annie ook naar de westkust is teruggekeerd? Ze hadden jarenlang geen contact, maar nu woont Annie op het eiland Gråskär waar haar familie generaties lang leefde. Een eiland vol geheimen en, zo gaat het gerucht, geesten.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Fyrvaktaren
Erika Falck & Patrick Hedström (7)
Elina van der Heijden Wiveca Jongeneel
Ambo|Anthos
09 mei 2012
29 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door lorrie03

Natascha van der Stelt Auteur

Op het einde zijn alle draden

door: Natascha van der Stelt 1 like
op een na, mooi afgewerkt. En die ene losse draad blijft nog lang hangen bij de lezer, vanwege het wrange gevoel dat niet altijd alles goed komt in het leven.,Camilla Läckberg is een goed voorbeeld van een schrijfster van wie ieder boek beter wordt dan het voorgaande. Haar debuut IJsprinses was...

Reacties op: Vuurtorenwachter