Leeuwentemmer
  Luister een fragment

VN:

Leeuwentemmer

Rank 2106 Gelezen 1305 Aan het lezen 39 Wil ik lezen 372 Favoriet 78 Recensies 36
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 2 Spots 3 Hebban 1000 713   Topics 0
Fjällbacka is in de greep van de winter, wanneer inspecteur Patrik Hedström melding krijgt van een verkeersongeval. Het slachtoffer, een jong meisje dat al vier maanden vermist is, wordt snel geïdentificeerd. Ze blijkt gruwelijk mishandeld. Omdat ook andere jonge vrouwen spoorloos zijn verdwenen, staat de politie meteen op scherp. Tegelijkertijd is Erika bezig met een oude zaak, een familietragedie die eindigde met de dood van de echtgenoot. Ze probeert uit te zoeken wat er is gebeurd. Het lijkt erop dat het verleden zijn schaduw werpt op het heden.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Leiontämjaren
Erika Falck en Patrik Hedström (9)
Ambo|Anthos
15 januari 2015
15 januari 2015
9789041420145 , 9789049803650 , 9789026329357

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Brigitte

Victoria Farkas Auteur

Het venijn zit in de staart

door: Victoria Farkas 1 like

Läckbergfans hebben twee jaar op het vervolg in de Hedström/Falck-reeks moeten wachten. Half januari was het eindelijk zover: Leeuwentemmer, het nieuwste boek van Camilla Läckberg verscheen.

Het jonge meisje Victoria wordt vermist en inspecteur Patrick Hedström en zijn team zijn druk met deze...

Reacties op: Leeuwentemmer