Error

Gelezen 304 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 177 Favoriet 10 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

ERROR is deel 2 van de REBOUND-trilogie van Willem Asman. In de zomer van 2017 verscheen het eerste deel: ENTER. Bekroond auteur Willem Asman zette hiermee een krachtige, nieuwe thriller op de kaart. Eerder verschenen de thrillers De Cassandra-paradox, Brittanica, Wondermans eindspel en Koninginnedag. Willem Asman werd genomineerd voor zowel de Diamanten Kogel als de Gouden Strop.

REBOUND blijkt een eeuwenoud beschermingsprogramma te zijn dat mensen tegen betaling volledig laat verdwijnen en ergens anders een nieuw leven laat opbouwen. Maar het programma staat onder druk nu blijkt dat REBOUND te koop staat en er een koper is gevonden. Daags voor de cruciale bijeenkomst die de toekomst van REBOUND zal bepalen, hoort Tyler meer over de duistere geschiedenis van de organisatie. Oz moet tot het uiterste gaan in een alles-of-niets-poging om zijn spoorloos verdwenen gezin te redden. Wie heeft zijn vrouw en kinderen in hun macht? Wie is nog te vertrouwen?

Literaire thriller
Rebound trilogie (2)