Return

Return (Rebound 4)

Rank 1925 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Het langverwachte vervolg op de meest succesvolle Nederlandse thriller-trilogie in jaren, waarvan in totaal meer dan vijftigduizend exemplaren werden verkocht

Een man valt overboord tijdens een zeiltocht op de Middellandse Zee…. … een zeemansgraf voor de in opspraak geraakte scheepvaarttycoon Paolo Costa. Dat klinkt als standaard Rebound. Sterker nog: het klinkt als een operatie die jaren geleden al werd uitgevoerd. Op dezelfde plek, onder dezelfde omstandigheden, met dezelfde tragische afloop… én met hetzelfde slachtoffer. Verschillen tussen toen en nu zijn er ook. Zo waren er ditmaal drie opvarenden; Paolo’s echtgenote Aleksa en zijn zakenpartner Demitri Lenghi vergezelden Paolo op zijn reis. Hun getuigenissen klinken in eerste instantie waterdicht, alles wijst op een noodlottig ongeval. Maar het verschil dat Tyler en Oz nog het meest verontrust, is dat er ditmaal geen enkele sprake lijkt van Rebound-betrokkenheid. Heeft Paolo zichzelf een doe-het-zelf-rebound gegeven? Is er een onbekende concurrent actief? Of is er iets heel anders aan de hand?

Rebound (4)
Gloude publishing