Face-it

Rank 9237 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
De langverwachte autobiografie van een van de meest iconische rockchicks allertijden

Hoewel Debbie Harry al meer dan veertig jaar door het leven gaat als icoon en zelfs na haar zeventigste nog hele zalen in extase brengt als frontvrouw van de Amerikaanse band Blondie, is het verhaal achter dit icoon al die tijd een mysterie gebleven. Jarenlang gaf ze geen solo-interviews, maar was ze, onder het mom van "Blondie is een groep', altijd omringd door haar medebandleden die zoveel voor haar betekenen. Tot nu.

In haar memoires vertelt Harry het verhaal van hoe een verlegen meisje uit een adoptiegezin in een klein stadje in New Jersey uitgroeit tot een fenomeen binnen de muziekwereld. En daarbuiten, want Debbie Harry is zoveel meer dan alleen de zangeres van Blondie. Naast haar solocarrière stond ze symbool voor veranderingen in de kunst, mode en cultuur. Een inspirerend boek waarin de stoere Harry laat zien zich toch ook kwetsbaar te kunnen opstellen.
Het Spectrum

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker