Geruchten uit de jungle

Als je met mensen spreekt over hun kinderen, dan hoor je vaak de opmerking, dat het ergste wat ouders kan overkomen het verlies van een kind is. Zij moeten er niet aan denken en zouden zich geen raad weten, als het hun ooit zou overkomen. Het is ons overkomen! Onze Mark is ontvoerd en vermoord. Zo zouden vele vrouwen er niet aan moeten denken, dat zij op een niet te begrijpen manier hun man verliezen. Het is Marks vrouw, Suk Han overkomen. Haar man is vermoord. Ook zouden vele kinderen er nietaan moeten denken hun broer te moeten verliezen. Het is Kirsten en Judith, Marks zusjes, overkomen, maar ook hun echtgenoten. Hun broer en zwager is vermoord.

Is Geruchten uit de jungle het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geruchten uit de jungle