Good Omens (Hoge omens)

Good Omens (Hoge omens)

Rank 4960 Gelezen 153 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 73 Favoriet 18 Recensies 5
Fantasy & SF Artikelen 4 Lijsten 4 Spots 10 Hebban 1000 847   Topics 0

‘Wie Hoge omens nog niet kent staat een ware traktatie te wachten.’ Starburst Magazine
De wereld moet vergaan, dus wordt de Antichrist geboren – maar welk kind is het? Dat was ooit het verhaal van de film The Omen. Hoge omens is een parodie op die film en dan ook stukken leuker dan het origineel.
Volgens De oprechte en secure voorspellingen van Agnes Nutter is het einde van de wereld op zaterdag. Aanstaande zaterdag, eerlijk gezegd. Maar twee hoge omens uit hemel en hel hebben het op aarde zo naar hun zin dat ze er een stokje voor willen steken. Nu moeten ze die antichrist nog zien kwijt te raken... maar die is nog maar elf. En om de chaos compleet te maken rijden de vier ruiters van de Apocalyps op motoren rond. Komt er ooit nog een einde aan de wereld?
De pers over Good Omens

‘Armageddon naakt, maar in het ziekenhuis loopt het al mis.’ Trouw

Good omens, in het Nederlands vertaald als Hoge omens. Als u dat boek ziet: kopen!’ Theodor Holman in Het Parool

‘Ik las Hoge omens voor het eerst als tiener en het is altijd een van mijn favoriete verhalen gebleven.’ Michael Sheen, acteur

Sciencefiction & Fantasy
Pockets populaire fictie
Fantasy
Boekerij
01 februari 1995
12 september 2019

Reacties op: Good Omens (Hoge omens)