Harte 3 - De erfgename

Paula O’Neill is zevenendertig jaar en staat aan het hoofd van het machtige Harte-concern, een positie die zij te danken heeft aan haar grootmoeder Emma Harte. Paula lijkt veel op haar grootmoeder: zij is ambitieus en voortdurend op zoek naar expansiemogelijkheden voor het bedrijf. Zij neemt daarbij zulke risico’s dat ze bijna ‘onttroond’ wordt door haar neef Jonathan, die vanuit Hongkong nog steeds de kans afwacht om zelf leider van het imperium te worden...
In haar wereldberoemde Harte-saga laat Barbara Taylor Bradford zien hoe felle emoties het leven van families en hun naasten kunnen beheersen.
De Harte-saga bestaat uit:
DE MACHT VAN EEN VROUW
KOESTER MIJN DROOM
DE ERFGENAME
HET GEHEIM VAN EEN VROUW
ONVERWACHT GELUK
DE BELONING

Is Harte 3 - De erfgename het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Harte 3 - De erfgename