Hartjesreeks Kloppend hart, of Hoe verliefd Kaatje was

Het tweede verhaal in de Hartjesreeks voor beginnende lezers. In elk boek staat een grote emotie centraal. De illustraties doen het hart van jonge meisjes smelten. Vanaf 7 jaar / AVI 4. Er zit een nieuwe jongen in Kaatjes klas. Hij heet Brett en hij heeft mooi blond haar. Kaatje is meteen verliefd op hem. Ze schrijft een briefje om hem uit te nodigen voor een zwempartijtje bij haar thuis. Maar het briefje komt per ongeluk bij stille Louis terecht. �Ik kom graag,� fluistert die. Wat nu? Gelukkig heeft mama een idee: nodig ook Brett en Emma uit. Tijdens het zwempartijtje ontdekt Kaatje dat zowel Brett als Louis anders zijn dan ze eerst dacht... Thema's: verliefd zijn, knap zijn, vooroordeel, pesten.

Is Hartjesreeks Kloppend hart, of Hoe verliefd Kaatje was het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hartjesreeks Kloppend hart, of Hoe verliefd Kaatje was