Heel mezelf

Jarenlang voelde ik me een verstekeling op het schip van het leven. Het was door een vergissing dat ik hier terechtgekomen was. Bestaansrecht had ik niet. Dacht ik.
De blogs in dit boek getuigen van de weg die ik heb afgelegd van het ruim van het schip naar een plek op het dek.
Aangemoedigd door zovelen die mij zagen, begon het helingsproces. Het vertellen en delen van mijn verhalen was daarbij de motor. Een scheiding en de daarbij horende rouw zorgden voor een verdieping van het proces.
Deze bundeling van verhalen markeert het einde van een periode van tien jaar. Klaar voor het volgende decennium.

Is Heel mezelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heel mezelf