Help, ik moet sporten - Spreekkamer gesprekken

Hoe je van de bank naar de sportschool komt is een vraagstuk dat bij velen speelt. Want laten we eerlijk zijn, sporten, dat is vooral iets voor anderen? De huisarts, de fysiotherapeut, jouw partner en collega?s vinden allemaal dat jij meer zo moeten sporten, iedereen behalve? Jij. Frank Teleng belicht in zijn nieuwe boek de verschillende facetten en voordelen van het realiseren van een sportieve leefstijl. Een motiverende schrijfstijl en veel humor zorgen ervoor dat het soms zware onderwerp gezondheid luchtig blijft. Ook jij kan het. Zet hem op.

Is Help, ik moet sporten - Spreekkamer gesprekken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Help, ik moet sporten - Spreekkamer gesprekken