Het culinaire DNA van mijn dochters

Een familiale, culinaire reis door tijd en ruimte
De geboorte van haar dochters deed Katherine Valkeniers op zoek gaan naar haar familiale, culinaire DNA. Het werd een reis over zes generaties heen op vier verschillende continenten. Al die verschillende invloeden hebben het culinaire DNA gecreƫerd van haar familie, die ze nu voor haar dochters gebundeld heeft in een nostalgische carnet de cuisine. Een boek waarin niet alleen familierecepten netjes samengebundeld zijn, met alle trucjes en kneepjes van de familiale matriarch om de heerlijkste gerechten klaar te maken. Minstens even waardevol als de recepten zelf zijn de verhalen achter de gerechten.

Is Het culinaire DNA van mijn dochters het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het culinaire DNA van mijn dochters