Het dwaalkompas

Rank 5745 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Hoewel Mordis is verslagen, is het nog steeds onrustig op Sondar. Zijn volgelingen hebben het dwaalkompas geactiveerd en iedereen die daarmee in aanraking komt, wordt langzaam gek. Drenuga maakt daar graag gebruik van. Hij gaat niets uit de weg om Sondar weer in zijn macht te krijgen.

Ook de weefsels zijn losgeslagen. Ze nemen de vorm aan van mannen en vrouwen en heersen over Sondar. Om te overleven moeten de zeven rassen hun energie afgestaan op energiebanken in ruil voor voedsel en bescherming.

Kimoh'ra heeft als een van de weinigen geleerd hoe ze weefsels kan gebruiken zonder haar verstand te verliezen. Na drie jaar trainen is ze een van de machtigste wevers, maar waar anderen nog hoop hebben ziet zij niets dan duisternis.

Eyvére gaat op zoek naar Rebori, die gevangen wordt gehouden in de Wijngaard. Als er iemand is die de weefsels kan herstellen en het op kan nemen tegen Drenuga is hij het wel.

Vanaf 13 november verkrijgbaar, nu al voor te bestellen!

Young Adult
Fictie 15+