Kimoh'ra

Kimoh'ra

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 1 Recensies 9
Young adult   Topics 0
Wat als de wereld die je kent langzaam uit elkaar valt? Als er nergens meer een plek is om te schuilen? Als elke hoop je wordt ontnomen?
Kimoh'ra's dagen bestaan uit het organiseren van feesten in een door oorlog geteisterde wereld. Ze geniet met volle teugen van drank, muziek en heerlijk eten. Als een van haar feesten omslaat in een nachtmerrie verandert alles. Hoe graag ze het ook wil, geweld kan ze niet langer meer uit de weg gaan.
Ondertussen zint Ithana op wraak. Farzu heeft haar verraden, hij heeft haar alles ontnomen en ze is van plan hem met gelijke munt terug te betalen. Met een aantal nieuwverworven bondgenoten gaat ze hem achterna, maar wat ze aantreft is niet wat ze had verwacht.
Ook Mordis heeft niet stilgezeten. Zijn leger groeit in omvang en hij heeft een monsterlijk wezen gecreëerd. Een kraker, die alles vernietigt wat op zijn pad komt. Kan Sondar nog aan Mordis' ijzeren greep ontsnappen?

Young Adult
Fictie 15+