Meer dan 5,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Het emotie-effect

Greg Hoffman
Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Maar niets is minder waar. In Het emotie-effect laat Greg Hoffman zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.

Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf, zoals voor Cristiano Ronaldo, Serena Williams, de Olympische Spelen en het WK. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.

Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.
Toon details

Recensies (1)

Schrijf een recensie

Is Het emotie-effect het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Gesponsord

Deze thriller trekt je razendsnel mee in een complot met onbetrouwbare staatslieden met hun eigen agenda's, internationale conflicten en hoogoplopende bedreigingen voor de samenleving.

Reageren op Het emotie-effect

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.