Het keutelleuke Boeboeks-verhalenboek

Ga vrolijk mee op stap met Pit en Puf door het Grote Biezebos en trek samen met Piepel en Soeza op avontuur! De grappige en spannende Boeboeksverhalen in dit boek zijn zowel geschikt om voor te lezen als om zelf te lezen. Voor jongens en meisjes van het tweede en derde leerjaar die Het grote Boeboeks-groeiboek achter de kiezen hebben en verlangen naar nog meer keigrappige en keutelspannende avonturen van onze groene vrienden. Marc de Bel debuteerde in 1986 voor zijn vierde leerjaar met een verhaal dat nooit uitverteld geraakte: Het ei van oom Trotter. Sindsdien verschenen al meer dan 175 titels van zijn hand en valt hij nog geregeld in de prijzen. Frieda Van Raevels studeerde animatie aan het RITS. Ze is freelanceillustrator en specialiseert zich in illustraties voor kinderen.

Is Het keutelleuke Boeboeks-verhalenboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het keutelleuke Boeboeks-verhalenboek