Het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid

2001 bleek verre van het leukste jaar in de geschiedenis van menshied te zijn. Maar het was wel het jaar dat Ronald Giphart, de leukste schrijver van Nederland, dit dagboke schreef. En dat deed hij openhartig. Doorspekt met zijn bekende bijtende humor vertelt hij over de eenzaamheid van het schrijven, de gedragingen van zijn zoon en dochter, de perikelen rond de verfilming van Ik ook van jou, de reis die hij maakte naar Srebrenica, en natuurlijk over 11 september.Maar ook over de strijdbaarheid van de groep- Mak en zijn gelukkige jeugd in een nieuwbouwrijtjeshuis midden jaren zeventig.
Het leukste boek dat Ronald Giphart tot nu toe schreef. Spits
Ronald Giphart (1965) veroverde met romans als Ik ook van jou, Phileine zegt sorry, Ik omhels je met duizend armen en Troost de harten van vele lezers. In maart 2006 ging de verfilming van Ik omhels je met duizend armen in premi , Gipharts derde romanverfilming.Met het literaire theater Giphart & Chabot met Bril trekt hij volle zalen. Voor zijn oeuvre ontving Giphart de C.C.S. Crone prijs.

Is Het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid