Het recept voor een goede dag

We weten inmiddels veel over hoe ons brein werkt dankzij onderzoekers als Daniel Kahneman, Daniel Pink en Dan Ariely. Die wetenschap toont aan dat we beter zouden kunnen denken, beslissen en omgaan met onzekerheid. Maar hoe breng je die kennis in de praktijk? Caroline Webb werkt al 15 jaar met wetenschappelijk bewezen effectiviteitsadviezen. Zij dook in alle recente onderzoeken op het gebied van psychologie, gedragseconomie en neurologie en schreef op basis daarvan dit praktijkboek. Het helpt je prioriteiten te stellen, productiever te werken, gesprekken en samenwerking te verbeteren, beter te redeneren en mensen te beïnvloeden. Het geeft je ook nog adviezen om beter om te gaan met tegenslag. Het recept voor een goede dag is opgebouwd rond de volgende thema's:
• prioriteiten stellen
• productiviteit
• relaties onderhouden
• denken en beslissen
• beïnvloeden en beïnvloed worden
• weerbaarheid en veerkracht
• energie en vitaliteit

Is Het recept voor een goede dag het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het recept voor een goede dag