Het testboek

HET TESTBOEK De auteurs van de bestseller 50 Succesmodellen komen nu met de opvolger: Het testboek. Niet eerder ondergingen we zoveel tests als tegenwoordig. Van wieg tot graf en van top tot teen worden onze levens langs de meetlat gelegd: apgar-score, IQ, EQ, partnertest, hypotheektest, dementietest het leven is een grote test en wij zijn niet meer dan kandidaten. Het succesvolle Zwitserse duo Krogerus en Tschäppeler geeft inzicht in vijftig bekende en minder bekende tests de meeste kun je zelfs meteen maken. Ze leggen op toegankelijke wijze uit wat je te wachten staat als je een van deze tests ondergaat, en onthullen of je er daadwerkelijk iets wijzer van wordt.

Is Het testboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het testboek