Het was een gewone dag - het verhaal over mijn acuut compartimentssyndroom

Het zou een gewone dag moeten worden voor Sietske als zij richting school fietst. Maar het loopt helemaal anders als zij wordt aangereden op een rotonde. Wat in eerste instantie op een gewone spierscheur lijkt, blijkt later een acuut compartimentsyndroom te zijn en vereist spoedmaatregelingen. Sietske komt in het ziekenhuis terecht waar zij in sneltreinvaart op de operatietafel belandt en een heftige week beleeft. Ze ervaart het ziekenhuisleven, al zijn positieve en negatieve kanten. Samen met vele verpleegkundigen, artsen, familie en vrienden, probeert zij deze lange week zo goed mogelijk te doorstaan. Op de eerste dag van thuiskomst, heeft Sietske al haar ervaringen, angsten, verschillende emoties en gebeurtenissen zelf vanuit haar eigen belevenis in een verhaal gebundeld.

Is Het was een gewone dag - het verhaal over mijn acuut compartimentssyndroom het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het was een gewone dag - het verhaal over mijn acuut compartimentssyndroom