Het Zwitserse zakenkoffertje

Lux geniet van zijn baan als The Runner van de LSD (Luxemburgse Spionage Dienst), totdat hij Rostov ontmoet, een bankier die wil dat dit verhaal eindigt op pagina één. Rostov zit zo diep in de ellende dat hij zichzelf wel voor zijn kop kan schieten, maar zelfs zijn zelfmoord loopt niet zoals gepland. Lux biedt zijn hulp aan: “Verdrink jezelf lekker in de badkuip. Dan hoef ik al dat bloed en die paar hersenen van jou tenminste niet op te ruimen.”
Lux en Rostov bundelen hun krachten. Lux heeft pit, spit en spirit, en Rostov ontketent met één hit een Mont Blanc van shit. Samen veroorzaken ze een achtbaan van rampen in en rond het vijfsterrenhotel Prestigio International in Genève. Hen plagen twee vragen: wat is er gebeurd met de President van de First Bank of Moscow, en wat zit er in het zakenkoffertje dat Rostov kwijt is?

Is Het Zwitserse zakenkoffertje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Zwitserse zakenkoffertje