Hoe de Engelen fluisteren

Weet jij hoe de Engelen fluisteren? Op welke manier zij zich kenbaar maken om ons te helpen? Geloof me, ze zijn bij jou en willen niets liever dan contact met je hebben.
Mijn naam is Pé Albertz Heijnen en dit is mijn eerste boekje dat ik heb mogen schrijven. Ben ik een ervaren auteur? Absoluut niet, ik sta nog in de babyschoentjes en heb gewoon vanuit mijn hart geschreven, vanuit mijn gevoel en de ervaringen die ik zelf heb mogen meemaken met de Engelen. Als kleine ukkepuk had ik contact met de Engelen maar daar is verandering in gekomen. Ze “verdwenen” uit mijn leven.
Ruim 15 jaar geleden ben ik aan de zoektocht begonnen, hoe ik de verbinding met die lieve Engelen weer terug kon krijgen. Ik ben ook heel dankbaar dat ik ze weer mag voelen, horen en zien. Dit kostbare bezit gun ik iedereen en dat is de reden waarom dit boekje tot stand is gekomen. Open je hart en laat ze met Liefde binnen komen.
Veel liefs van ons.

Is Hoe de Engelen fluisteren het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hoe de Engelen fluisteren