Hoe ging dat ook alweer? 2

Van een mug een olifant maken – dat spreekwoord kennen we, maar hoe is het ooit ontstaan? Het begon allemaal bij de tovenaar Merlijn en een kale man die graag meer haar had gewild. En wist je dat een verloren gelopen ijsbeer aan de oorsprong ligt van het spreekwoord Het noorden kwijt zijn? Niet? Dan heb je heel wat te ontdekken!

In deze tweede Hoe ging dat ook alweer gaan Heidi Jaspers en Henk van der Gugten op een fantasierijke en originele manier op zoek naar de oorsprong van 10 spreekwoorden. Een ideaal voorleesboek met tekst op rijm, met verrassende twists en grappige details zoals we die van Heidi en Henk gewend zijn.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Hoe ging dat ook alweer? 2 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe ging dat ook alweer? 2