Ik wil alleen maar jou

Cayson is verliefd op Skye Preston, die al meer dan twintig jaar zijn beste vriendin is. Ze groeiden samen op, gingen samen in bad en brachten elke vakantie samen door. Het is niet makkelijk om zijn liefde geheim te houden. Elke keer dat Cayson haar met een vriendje ziet, wil hij met zijn vuist tegen een muur slaan. Maar hij kan haar onmogelijk de waarheid vertellen. Hun hechte vriendschap is te mooi om te verpesten. Welke gevolgen zou het hebben als hij zijn diepste gevoelens zou bekennen? Zou hij haar dan helemaal verliezen? Maar alles verandert wanneer Cayson op een feestje is en Skye daar dronken en niet aanspreekbaar aantreft. Ze is niet in staat om op haar eigen benen te staan en stinkt naar alcohol. Dat maakt haar een gemakkelijke prooi voor mannen die naar haar grote boezem staren. Cayson tilt haar onmiddellijk op in zijn armen en neemt haar mee naar huis. Maar als ze bij het huis aankomen, wil Skye niet slapen. Ze wil Cayson op een geheel nieuwe manier. Wat betekent dit voor hun relatie? Is dit het begin van iets waar Cayson altijd van heeft gedroomd? Of is dit net het einde?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Ik wil alleen maar jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wil alleen maar jou