In huis met een seriemoordenaar

VN:

In huis met een seriemoordenaar

Gelezen 69 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 111 Favoriet 3 Recensies 5
Artikelen 6   Topics 0

Roman gebaseerd op eigen ervaringen

Thema Boekenweek!

In 1967 werd Nederland opgeschrikt door de arrestatie van Hans van Z. Onder ongekende media-aandacht werd tijdens het 'Moordproces van de Eeuw' vastgesteld dat de 26-jarige Van Z. minstens drie moorden had gepleegd; een vierde moord was mislukt. Hij werd tot levenslang veroordeeld.
Deze charmeur kwam jarenlang bij het gezin Terlouw over de vloer, als geliefde van hun huurster. Dochter Sanne was nog jong, maar ze herinnert zich de man wel.
Jan Terlouw en Sanne Terlouw schreven een intrigerende roman over hun ervaringen met deze beruchte seriemoordenaar.

Uitgeverij De Kring
14 februari 2015
14 februari 2015

Lugubere en fascinerende geschiedenis

1 like

Het dagelijks leven aan het begin van de jaren ‘60 van de vorige eeuw doet een halve eeuw later onwerkelijk aan. Het was de tijd dat getrouwde vrouwen meestal hun dagen in en om het huis doorbrachten en waarin het dagelijkse ritme werd bepaald door schooltijden en het tijdstip waarop de dagelijkse...

Reacties op: In huis met een seriemoordenaar