Jager

AD:

Jager

Gelezen 1717 Aan het lezen 41 Wil ik lezen 681 Favoriet 89 Recensies 33
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 10 Spots 8 Hebban 1000 437   Topics 0

Begin maar vast met rennen
Joona Linna is terug!

Na twee jaar te hebben doorgebracht in een van de best beveiligde gevangenissen van Zweden, wordt Joona Linna benaderd voor een geheime opdracht. Saga Bauer heeft hem nodig voor een onderzoek waarin de politie volledig vastloopt. Een mysterieuze moordenaar lijkt willekeurig slachtoffers te maken; het enige wat hen verbindt is het kinderliedje dat ze horen voor de moordenaar toeslaat.
Ondertussen verheugt celebrity-chef Rex Müller zich erop dat zijn zoon voor het eerst bij hem zal komen logeren. Zijn plezier wordt echter overschaduwd doordat Rex plotseling zelf verdachte wordt in het moordonderzoek. Maar dan ontvangt hij een telefoontje waarbij het kinderliedje ook voor hem wordt afgespeeld.

Literaire thriller
07 februari 2017

Soraya Vink Auteur

Het jachtseizoen is geopend

door: Soraya Vink 10 reacties 10 likes

Commissaris Saga Bauer wordt weggeroepen naar een opdracht met de hoogste prioriteit: code Platina. Op de bloederige plaats delict wacht het team een onaangename verrassing: de Zweedse minister van Buitenlandse Zaken is met fors geweld om het leven gebracht. Details laten zien dat het om een...

Reacties op: Jager