Slaap
  Luister een fragment

VN:

Slaap

Rank 758 Gelezen 2397 Aan het lezen 34 Wil ik lezen 771 Favoriet 212 Recensies 43
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 11 Spots 10 Hebban 1000 246   Topics 0

Joona Linna wordt in Slaap geconfronteerd met zijn oudste vijand, de seriemoordenaar Jurek Walter. De man voor wie Linna alles wat hij liefhad moest achterlaten.
Walter slijt zijn dagen in een psychiatrische inrichting, waar hij al jaren in volledig isolement leeft. Maar als op een koude winteravond een van zijn laatste slachtoffers levend wordt gevonden, verandert de situatie volledig. Waar heeft deze doodgewaande jonge man de afgelopen dertien jaar doorgebracht?
De onverwachte getuigenis van de man zorgt ervoor dat de zaak opnieuw geopend wordt. De tijd dringt, levens kunnen worden gered. Maar iemand moet het vertrouwen van de seriemoordenaar zien te winnen.

Literaire thriller
Cargo
09 maart 2013
06 februari 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Het vervolg mag niet lang op zich laten wachten

door: Cees van Rhienen 1 like

Het Zweedse schrijversechtpaar Alexandra en Alexander Ahndoril heeft als Lars Kepler met Slaap zijn vierde thriller op de markt gebracht met Joona Linna in de hoofdrol. Had Linna in het vorige boek, Getuige, door zijn optreden direct de leefomstandigheden van zijn vrouw en dochter beïnvloed, in ...

Reacties op: Slaap