Jezus

Jezus echt leren kennen van Max Lucado is een bijzondere kennismaking met de mens Jezus Christus, de zoon van God, die onze geschiedenis veranderde. Dat deed Hij door bij ons te komen te wonen en herstel met de Vader te bewerkstelligen. Max Lucado brengt met sprekende, alledaagse verhalen het leven en de bijzondere eigenschappen van Jezus naar voren: Jezus als Immanuel, Vriend, Leraar, Wonderdoener, Lam van God en Koning die komt. Hier door leer je de persoon waar het christelijk geloof om draait, beter kennen en word je uitgenodigd om je persoonlijke relatie met Hem te verdiepen. Dit boek bevat de kern van wat Lucado door de tijd heen leerde over Jezus. Achterin staan voor elk hoofdstuk enkele vragen waarover de lezer zelf of met anderen kan nadenken. Max Lucado is voorganger van Oak Hills Church in Texas. Hij is internationaal bestsellerauteur. Van veel van zijn boeken zijn al meer dan een miljoen exemplaren verkocht.

Is Jezus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jezus