Kill it with kindness

Kill it with kindness

Rank 6745 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1

Dit boek biedt je een haalbaar en persoonlijk ontwikkelingsplan waar je je aan wilt houden
De Kindness-methode is heel eenvoudig: wees vriendelijk voor jezelf en leer hoe je daarmee je gewoontes voor altijd kunt veranderen. Shahroo Izadi, expert op het gebied van gedragsverandering, helpt je met een stap-voor-stap-plan aan de hand van mindmaps. Je leert onder andere hoe je tegenslagen soepel doorkomt en uiteindelijk zelfs hoe je ze helemaal voorkomt. En dat allemaal door het maken van een paar eenvoudige oefeningen. Je maakt zo eigenlijk een evidence based veranderplan op maat, met Shahroos begeleiding.
Want hoe geweldig zou het zijn om af te vallen en slank te blijven. Of misschien wil je wel meer sporten, en dan niet alleen de eerste paar weken van het jaar. Het maakt niet uit wat je anders wilt, Shahroo Izadi helpt je om voor altijd te veranderen. Dus wees vriendelijk voor jezelf, word je bewust van je gewoontes en leer hoe je die in je voordeel kunt laten werken. Het enige wat je nodig hebt, is de beslissing om jezelf toe te staan je goed te voelen.
Kill it with kindness is een baanbrekend boek over het doorbreken van gewoontes dat zich richt op het vergroten van ons zelfvertrouwen en onze veerkracht, in plaats van onszelf of ons gedrag onderuit te halen.

Boekerij
19 juni 2019

Lezersrecensies (1)

Inspirerend feel good boek

door: Nreniers 1 like
Heel veel mensen willen wel eens iets veranderen. Een andere job, het verliezen van gewicht, het beheren van je geld: allemaal uitdagingen waar we gewoontes voor willen veranderen. Alleen is het vaak zo moeilijk om nieuwe gewoontes aan te leren en vol te houden. Waarom is dit zo moeilijk? Waarom...