Klitvrije kat, zo doe je dat!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Jij en je kat genieten van jullie dagelijkse borstelmomentje, maar jeetje die haren blijven maar komen. Hoe vaker je borstelt, hoe meer haar er lijkt af te komen. De probleemloze vacht van je kat lijkt ineens te veranderen in een klittenbol. Help, waar begin ik en hoe los ik dit op? Je gezin is verrijkt met een (half)langharige kitten, je eerste na een aantal kortharige huisgenoten in huis. Maar wat moet je doen om dit kleintje te ondersteunen met de vacht, zodat hij uitgroeit tot een volwassen schoonheid met een weelderige vacht? Of de vachtverzorging van je kat gaat je goed af, maar je snakt naar meer knowhow over de vacht? In al deze gevallen is dit het boek voor jou! Het helpt je van A tot Z naar een prachtvacht voor jouw kat. In deze complete handleiding leer je stap voor stap hoe jouw kat een prachtvacht krijgt en houdt. In dit boek komen de volgende zaken aan bod: * De kat en zijn gedrag * De vachtgroeicyclus * Hoe je de oorzaak van klitten achterhaalt * Welke materialen je juist wel en niet moet gebruiken * Hoe de seizoenen vachtproblemen beïnvloeden * En natuurlijk wat je kunt doen om vachtproblemen op te lossen en te voorkomen in de toekomst.

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker