Koekoeksjong
  Lees een fragment

VN:

Koekoeksjong

Rank 1420 Gelezen 1641 Aan het lezen 42 Wil ik lezen 581 Favoriet 111 Recensies 42
Thrillers & Spanning Artikelen 12 Newsroom 1 Lijsten 8 Spots 14 Hebban 1000 218   Topics 0

Als een getroebleerd supermodel een dodelijke val maakt van een winters balkon in de Londense wijk Mayfair, wordt aangenomen dat het zelfmoord was. Haar broer twijfelt echter aan die lezing en vraagt privédetective Cormoran Strike om een onderzoek in te stellen. Strike is een invalide oorlogsveteraan met psychische problemen en zijn leven is een puinhoop. De opdracht redt hem financieel maar naarmate hij dieper graaft in de complexe modellenwereld, neemt de zaak een steeds duisterder wending – en loopt hij zelf steeds meer gevaar...

Spannende boeken algemeen
Boekerij
11 oktober 2013
26 februari 2016

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Een klassieke whodunit met een extra dimensie

door: Jacqueline Coppens 1 like

Robert Galbraith is het pseudoniem van de beroemde J.K. Rowling, die geen enkele introductie meer behoeft. Na het schrijven van Een goede raad, haar eerste boek in een ander genre na de succesvolle serie over Harry Potter, is nu Koekoeksjong  verschenen, een detective van de klassieke soort.

Lula...

Reacties op: Koekoeksjong