Kwaad bloed

Rank 2727 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Galbraith is op zijn best in dit web van mysteries en bewijst zich opnieuw als unieke schrijver.’ **** NRC Handelsblad

‘Een solide detective waarin vooral haar satirische talent schittert. Rowling blijft een meesterverteller.’ de Volkskrant

Robert Galbraith is het pseudoniem van J.K. Rowling

Dit vijfde deel van J.K. Rowlings bejubelde en succesvolle misdaadserie onder pseudoniem belooft weer een vakkundig plot en talloze wendingen te bieden. De relatie tussen Cormoran Strike en Robin Ellacot, die ook in de voorgaande boeken centraal staat, wordt in Kwaad bloed verder uitgediept. De trouwe fans van Robert Galbraith zullen dan ook weer gegarandeerd van deze thriller genieten.

In de pers
‘Uitstekend geschreven, blijft meer dan 700 pagina’s lang boeien.’ Nederlands Dagblad

‘Een nieuw meesterwerk, het volgende pareltje in de reeks. Strike en Ellacot zijn personages die complex en mysterieus in elkaar zitten. Een echte pageturner.’ Thrillzone.nl

‘“Mr. Galbraith” slaat aan het toveren met een hechte plot – scherp opgetekende Britse grandeur in verval. Uitermate bevredigend.’ Het Parool

‘Rowlings/Galbraiths plezier in schrijven spat van de pagina’s in deze traditioneel opgezette thriller in de beste Britse traditie.’ de Volkskrant

‘Een strakke plot, de uitbundige, bloemrijke stijl van een echte verhalenverteller, bonte maar waarachtige personages, een pakkend verhaal.’ NRC Handelsblad

Spannende boeken algemeen
Detective