Koninkrijk van as

Koninkrijk van as

Rank 3612 Gelezen 553 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 375 Favoriet 87 Recensies 13
Fantasy & SF Lijsten 7 Spots 18 Hebban 1000 477   Topics 0

Het epische slotdeel van de Glazen troon-serie!

Tv-serie in de maak door de producenten van de succesvolle series Grey’s Anatomy en The Handmaid’s Tale
Aelin is gevangengenomen door de Fae-koningin. Ze is opgesloten op een geheime locatie, zonder enige hoop op ontsnapping. Terwijl zij maandenlang martelingen ondergaat, vervolgen haar vrienden hun eigen weg – in Aelins afwezigheid is het aan hen om hun moederland te verdedigen. Maar gelukkig blijft Rowan zoeken naar zijn verloren liefde.

Aelins lot hangt af van haar kracht om zichzelf te bevrijden en te vechten in de ultieme strijd om haar leven. Sommige verbintenissen zullen sterker blijken dan ooit, andere zullen verloren gaan. Eén ding is zeker: alle mysteries rondom Aelin en haar koninkrijk zullen voor eens en altijd onthuld worden.

De pers over de Glazen troon-serie
‘Fijn te lezen fantasyboek met een steeds volwassener wordend hoofdpersonage en een toenemende spanning voor de ultieme eindstrijd.’ ***** Hebban
‘Sarah J. Maas is een genie in het schrijven van plotselinge twists… Ik heb niets dan lof voor dit boek en deze serie!’ Chicklit.nl
'Absoluut adembenemend.’ Young-adult.nl
‘Spannend, duister, avontuurlijk, magisch, griezelig en romantisch. Behoort zonder twijfel tot de betere fantasyverhalen.’ Thrillers-leestafel.info

Sciencefiction & Fantasy
Fictie 15+
De glazen troon (7)
Boekerij
06 november 2018
02 april 2019

Demi Schoonenberg Hebban Recensent

Een meeslepend en spannend slot

door: Demi Schoonenberg 1 like

In deze recensie kun je spoilers tegenkomen over de eerdere Glazen troon-boeken

Wat begon met een arrogante sluipmoordenares zal in Koninkrijk van As van Sarah J. Maas (1986) eindigen óf met de dood óf met de kroning van de rechtmatige koningin van Terrasen. In dit zevende en laatste deel van de ...

Reacties op: Koninkrijk van as