Koud zonder jou

Rank 1498 Gelezen 101 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 181 Favoriet 4 Recensies 34
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 1 Spots 2 Top25's 1   Topics 0   Leesclub

Op klaarlichte dag wordt in de Achterhoek een vrouw van haar fiets gesleurd en ontvoerd. Een dag later treft een wandelaar haar naaktelichaam aan in het bos. Het is doorboord met messteken en op haar onderarm zijn cijfers gekrast. Een paar weken later verdwijnt in dezelfde regio opnieuw een fietsster. De vrouw is door verdrinking om het leven gebracht, met een speelkaart in haar hand geklemd. Ondanks intensief speurwerk van de recherche blijft de toedracht een mysterie. Dan valt er een derde slachtoffer. De rechercheurs vermoeden dat het steeds om één dader gaat: de drie slachtoffers waren allen stevige vrouwen met lang blond haar van een jaar of veertig.

Thriller
Bianca van Dijk (3)
Karakter Uitgevers BV
06 april 2020
20 april 2020
9789045219080 , 9789045219189

Kees van Duyn Hebban Recensent

Had wat meer durf verdiend

door: Kees van Duyn

Na zijn atheneum-opleiding begon Igor Znidarsic met het schrijven van zowel fictie als non-fictie. Zijn verhalen werden gepubliceerd in tijdschriften zoals Playboy, Panorama en Lava. Terwijl hij als journalist werkzaam was, bleef hij wel doorgaan met het schrijven van fictieve verhalen. Dat leidde...

Reacties op: Koud zonder jou