Kun je een wc-rol stelen?

Mama, ik wil God zijn,' liet mijn dochter weten toen ze drie was. Kleine kinderen kunnen tot verrassende uitspraken komen. Uitspraken die je doen lachen, verbazen of ontroeren, soms zó direct dat je er even stil van bent.

'Kun je een wc-rol stelen?' is een verzameling uitspraken, anekdotes en herinneringen, ooit haastig opgetekend om nooit meer te vergeten.
Dit boekje is niet alleen bedoeld voor jonge ouders die veel zullen herkennen, maar ook voor ouders van grotere kinderen of grootouders die wel eens met heimwee terugdenken aan de tijd dat hun inmiddels opgegroeide kroost nog met kinderogen de wereld om zich heen bezag.

Is Kun je een wc-rol stelen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Kun je een wc-rol stelen?