Losse tanden

Een spannende leesboek (AVI 7) voor kinderen met sterke zenuwen en losse tanden. Voorlezen vanaf 5 jaar. Wat gebeurt er wanneer je een tand in de tuin gooit, en je kunt hem niet meer terugvinden? Waarom stort de schuur van buurman Piet in? Wie heeft de poten van de tafel doorgeknaagd? De wetenschap en de media storten zich op Nieuwegein, waar een mysterie voor vernielingen zorgt. Waar komen al die gebitten vandaan? En hoe komen we er af? Joep en zijn vader lossen met gevaar voor eigen vingers het raadsel op en bevrijden Nieuwegein van de losse tanden. Lees dit boek als je wilt weten waarom er in Nieuwegein zoveel tuinen met straatstenen zijn. De illustraties van Rik de Kock maken het boek nog spannender. Fijn om voor te lezen. Bovendien is het een leuk boek voor beginnende lezers (met losse tanden).

Is Losse tanden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Losse tanden