Maar ik heb helemaal geen centjes voor de begrafenis Deel 3

Maar ik heb helemaal geen centjes voor de begrafenis Deel 3

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
“Maar ik heb helemaal geen centjes voor de begrafenis deel 3” is het laatste deel van deze reeks. In de afgelopen veertig jaar is er veel meer gebeurd dan er in de voorgaande boeken beschreven kan worden.
Niet alle verhalen zijn voor publicatie geschikt omdat het enerzijds inside informatie betreft en anderzijds omdat het de privacy van patiënten en/of nabestaanden kan schenden.

De verhalen welke beschreven zijn komen rechtstreeks uit de praktijk. Elke hulpverlener zal er (deels) zijn persoonlijke ervaringen in herkennen. Voor buitenstaanders is het niet alleen een blik achter de schermen maar ook een inkijk in de belevingswereld van de auteur cq hulpverlener
Het menselijke leed veroorzaakt door de impact van een ongeval of overlijden is voor ons een momentopname maar voor patiënten, familieleden en/of nabestaanden is het vaak het begin van een lang en zwaar revalidatie traject.

Een ieder van ons zal op zijn eigen manier de betrokkenen de beste hulp bieden die hij/zij kan geven. Het belang van een goede hulpverlening heeft bij elke hulpverlener de hoogste prioriteit.

Binnenkort zal er van deze auteur nog een boek verschijnen over een geheel ander onderwerp. Hierover zal de lezer via sociale media geïnformeerd worden.
R.A. de Jong
01 mei 2019