Mens!

MENS! is een veelzijdige bundel, vol met verhalen en gedichten in verschillende stijlen en genres. MENS! gaat over menselijk gedrag, keuzes, lijden en gemis. Over Kerstmis, Pasen en Pinksteren. Over natuur, muziek en kunst. De vijfenzestig schrijvers lieten zich inspireren door wat menselijk is en mensen te boven gaat. Zo ook Klaas Op ’t Land die de illustraties maakte. Met bijdragen van Jan de Bas, A.C. Baantjer, Fiet van Beek, Nel Benschop, Greetje van den Berg, Mieke van den Berg, Jaap van den Beukel, Len Borgdorff, Ria Borkent, Hans Bouma, Frank Daen, Koos van Doorne, Jo van Dorp-Ypma, Anton Ent, Els Florijn, Henk Fonteyn, Jan Groenleer, Juliën Holtrigter, Willem G. van de Hulst jr., Okke Jager, Bert de Jong, Klaas de Jong Ozn., Hanna Lam, Inge Lievaart, René van Loenen, Jos van Manen Pieters, Coert Poort, Irene Postma, Wim Ramaker, Laura Reedijk, Rob Ross, C. Rijnsdorp, Mien van ’t Sant, Anne Sietsma, Alfred Valstar, Joke Verweerd, Bert van Weenen, Hans Werkman, Jaap Zijlstra, Wim Zijlstra en vele anderen. Een uitgave van Uitgeverij Anderszins i.s.m. de vereniging Schrijverscontact

Poëzie
Poezie