Mijn wil geschiede

San Francisco is geschokt door de moorden op een jong meisje en een oude vrouw. Wanneer kort daarop twee nieuwe slachtoffers vallen, vermoedt de inspecteur Lindsay Boxer dat dit het werk os van een en dezelfde maniak.

Aangezien haar collega's niet geloven dat de moorden ook maar iets met elkaar te maken hebben, roept Lindsay de hulp in van drie goede vriendinnen: journalist Cindy Thomas, openbare aanklager Jill Bernhardt en patholoog-anatoom Claire Washburn. Samen gaan zij op zoek naar het verband tussen de moorden. Het patroon dat ze ontdekken, jaagt hen de stuipen op het lijf.
Als de vier vrouwen zich realiseren dat een van hen het volgende slachtoffer kan zijn, proberen ze de moordenaar in de val te lokken. Maar hebben ze de zaak wel goed ingeschat of speelt de moordenaar een spelletje met hen? Eén fout kan fatale gevolgen hebben....

Redactionele recensie

Recensies (11)

Meer recensies

Is Mijn wil geschiede het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn wil geschiede