Mijn zoon houdt niet van mij

Mijn zoon houdt niet van mij
Het emotionele relaas van een bezorgde moeder

Je hebt voor het eerst je zoon in je armen. Vol bewondering kijk je naar je pasgeboren kind. Je droomt over later als je zoon groot genoeg is om samen de wereld te ontdekken. Nooit had je toen kunnen bedenken dat dat kleine wonder je later alleen maar ellende zal bezorgen.

In ‘Mijn zoon houdt niet van mij’ beschrijft een moeder haar verhaal over de verstoorde relatie met haar verslaafde zoon. Niets mooie dromen over later, alleen maar ellende, elke dag.

Margitta de Bruin (1959) is moeder van twee zoons, maar woont alleen met haar kleine yorkshire terrier. Met haar oudste zoon heeft ze geen contact meer en haar jongste zoon woont in een gezinsvervangend tehuis. Margitta leest graag waargebeurde verhalen in de warmte van de zon. Houdt van lekker eten en gezelligheid om haar heen.

‘Mijn zoon houdt niet van mij’ is het eerste boek van Margitta.

Is Mijn zoon houdt niet van mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn zoon houdt niet van mij