Narcotica (special B&S)

Rank 8178 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Na het succes van haar debuut ‘Memento’ is ‘Narcotica’ het tweede boek van de Zweedse Emelie Schepp.
Voor de fans van Jo Nesbo, Stieg Larsson en Samuel Bjork.
Een zelfstandig te lezen vervolg op het eerste boek, dus je komt meer te weten over hoofdpersoon Jana Berzelius.
Op het station van Norrköping wordt in een trein een dode vrouw aangetroffen. Ze is gestorven toen een van de bolletjes die ze smokkelde, openbarstte in haar maag. De vrouw blijkt de reis niet alleen afgelegd te hebben. Maar waar is de andere vrouw gebleven?
Officier van justitie Jana Berzelius wordt op de zaak gezet en al snel blijkt dat zij er persoonlijk meer bij betrokken is dan haar lief is. De verdenkingen wijzen in de richting van Danilo, de man met wie ze is opgegroeid maar die ze liever zou vergeten. Hij weet te veel over haar en met al die kennis is hij een direct gevaar voor Jana. Om haar verleden en haar toekomst te beschermen, moet ze Danilo vinden voordat de politie dat doet.
Van Emelie Schepp verschenen 'Memento' 'Narcotica', 'Post Mortem',' Postuum' en 'Alter Ego'.

Thriller
De Fontein Romans & Spanning
15 februari 2021
15 februari 2021

Reacties op: Narcotica (special B&S)