Eropuit in elk seizoen

EROPUIT IN ELK SEIZOEN

Ontdek 20 kleinere historische stadjes en hun omgeving. Voor een bijzonder weekend weg of leuke dag eropuit, in elke maand van het jaar. Met veel achtergrondinformatie leiden we je rond. We vertellen je wat er te zien en te beleven is, zowel in de stad als daarbuiten.

- VERRASSEND & COMPLEET -

Dit boek gaat niet over de grote bekende steden maar juist over minder voor de hand liggende prachtige oude stadjes, verspreid door het land. Met historische achtergrondverhalen en honderden unieke foto’s, begint je reis al thuis op de bank. Interessante stadswandelingen voeren je langs historische panden, verrassende musea en gezellige pleinen. Ook geven we je tientallen mooie wandel- en fietsroutes om de omgeving te ontdekken. Koffietentjes, restaurants en bijzondere slaapadressen... Geen zorgen, we zijn overal geweest en hebben het voor je uitgezocht.

- OOK VOOR WIE LIEVER THUIS BLIJFT -

Met honderden actuele fraaie foto’s en interessante verhalen kan de lezer ook thuis 'op reis' door eigen land. In de 20 hoofdstukken over historische steden komen tal van bijzondere verhalen aan bod. Van de steden, hun regio’s maar ook van Nederland als geheel. De moord op Bonifatius in Dokkum, de bloeitijd van de Hanzesteden, de VOC en de Tachtigjarige Oorlog passeren de revue.

- INCLUSIEF MOBIELE APP -

Een boek dat met veel toewijding is gemaakt door ervaren reisgidsmakers Marlou Jacobs en Godfried van Loo, bekend van de bestseller ‘Nederland - Vakantie in eigen land’. Ook bij dit boek maak je gebruik van een gratis mobiele app voor onderweg zodat je alle behandelde bezienswaardigheden makkelijk kunt vinden. Op de uitgebreide website www . reisreport . nl is bovendien nog meer informatie te vinden en zijn video’s te bewonderen.

- PRACHTIG CADEAU -

Dit luxe uitgevoerde reisboek is een prachtig cadeau voor jezelf of een ander. Niet alleen door de inhoud en schitterende foto's, maar ook door de keuze in papiersoort en luxe afwerking.

Is Eropuit in elk seizoen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eropuit in elk seizoen