Nederland - Vakantie in eigen land - reisgids - Rust & ruimte

Nederland

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Ontdek 20 bijzondere regio’s in Nederland, weg van de drukte. Voor een weekend weg of een langere vakantie in eigen land omgeven door natuur, rust, veel ruimte en vriendelijke mensen.

HET MOOISTE VAN NEDERLAND

Deze inhoudelijke reisgids is voorzien van prachtige foto’s en achtergrondverhalen. We nemen je mee door eeuwenoude polders met fraaie windmolens, glooiende landschappen met statige kastelen, waterrijke natuurgebieden, schaduwrijke bossen en langs de mooiste dorpjes van Nederland.

BIJZONDERE EN RUSTIGE REGIO’S

Reis mee door de 20 Nationale Landschappen die ons land rijk is, met elk een geheel eigen karakter. We helpen je bovendien ook praktisch op weg om deze landschappen zelf te ontdekken met tientallen fiets- en wandelroutes, kaarten, zorgvuldig geselecteerde overnachtingstips en veel achtergrondinformatie. Op een verrassende manier leer je Nederland zo nog beter kennen. Een boek geschreven door de ervaren reisgidsmakers van REiSREPORT, Marlou Jacobs en Godfried van Loo.

GRATIS APP VOOR ONDERWEG

Onderweg kun je gebruik maken van de gratis app voor mobiel en tablet. Alle noemenswaardige plekken die je in het boek tegenkomt, vind je hierin terug op een interactieve kaart. Zo helpen we je ook tijdens een wandeling of fietstocht je weg te vinden om zo niets te hoeven missen. Op de uitgebreide website www. reisreport .nl is bovendien nog meer informatie te vinden en zijn video’s te bewonderen.

Reizen & Talen
Wandelgidsen