Niet-alledaagse bestemmingen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

De wereld heeft de geïnteresseerde reiziger zoveel meer te bieden dan de bestemmingen waar je alwéér je buren tegenkomt. Reis mee naar 30 niet-alledaagse bestemmingen waar je maar weinig over hoort. En dat terwijl hun eeuwenoude culturen, veelzijdige natuur en intrigerende geschiedenis je juist met gemak zullen overtuigen om deze plekken te bezoeken. Dit unieke reisboek is tot stand gekomen in samenwerking met tientallen Nederlandse en Belgische reisdeskundigen. Elke bestemming wordt beschreven door een specialist die het land, het volk en de tradities door en door kent. Voorzien van prachtige foto's komen bij elke bestemming zowel hoogtepunten als minder bezochte plekken aan bod. Je maakt kennis met de geschiedenis, lokale gebruiken en bijzondere landschappen. Aangevuld met overzichtelijke kaarten, persoonlijke tips en extra achtergrondinformatie. Naast uitvoerige beschrijvingen van deze 30 bestemmingen, lees je in extra hoofdstukken bovendien meer over religie, geologie, handelsroutes en ontdekkingsreizigers die onze wereld letterlijk in kaart hebben gebracht. Speciaal gemaakt voor de geïnteresseerde reiziger die zich in mooie reizen graag verwondert en op zoek is naar nieuwe ervaringen. Ontdek met deze fraaie reisgids een ongerepte wereld vol verrassingen, ver verwijderd van het massatoerisme.

REiSREPORT B.V.
19 november 2019