NineForNews Jaarboek 2018

NineForNews Jaarboek 2018

Het begrip fake news is een van de belangrijkste begrippen van het jaar 2018 waardoor het de boeken in gaat als een zeer chaotisch jaar. Steeds meer wordt echter duidelijk dat het vooral de mainstream media zijn die het met de waarheid niet altijd even nauw nemen. Het publiek loopt dan ook massaal weg naar alternatieve media, die op hun beurt weer gemarginaliseerd worden door mainstream media. De verwarde burger heeft het nakijken.
In dit jaarboek van de website NineForNews, die dagelijks 4 tot 6 nieuwswaardige feiten online brengt op zijn website, vindt u al het nieuws dat niet of nauwelijks aan bod kwam. Belangrijk nieuws van allemaal gerenommeerde bronnen. Nieuws dat verdween in de ruis van wat de media ons vooral voor willen spiegelen.
Met dit jaarboek in drukvorm heeft u een goed overzicht van wat er belangrijk was in 2018 en zeer waarschijnlijk de komende jaren meer en meer in het nieuws zal komen. Met een fysiek boek hoeft u ook niet bang te zijn voor censuur: het staat immers veilig bij u in de boekenkast. Ook wanneer alternatieve nieuwssites onverwacht offline zouden worden gehaald of wanneer het internet uitvalt. Lekker ouderwets. Kortom, een tijdloos boek dat zeker thuishoort op de boekenplank van ruimdenkende mensen.
Geschiedenis & Politiek
Obelisk Boeken