Nog lang en gelukkig

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Nog lang en gelukkig is een geweldig handboek voor iedereen die nadenkt over zijn of haar relatie. Belinda Luscombe laat voor eens en altijd weten waarom je gelukkiger wordt van bij elkaar blijven.

Loopt je relatie op de laatste benen, heeft het alleen wat onderhoud nodig of gaat alles juist helemaal goed?

Nog lang en gelukkig laat via een combinatie van recente wetenschappelijke data, persoonlijke verhalen en advies zien dat een langdurige relatie (of huwelijk) beter is voor je gezondheid, financiën en algehele geluk. Luscombe komt met feiten en een humoristische mix van data, ontmaskert mythes en legt de zes breuklijnen uit die een relatie kunnen bedreigen: vertrouwdheid, ruzie, familie, financiën, vreemdgaan en hulp zoeken. Daarnaast laat ze therapeuten en experts aan het woord over bruiloften, huwelijk en scheiding.
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.