Ontworteld

Gelezen 580 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 364 Favoriet 65 Recensies 44
Fantasy & SF Artikelen 10 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 24 Hebban 1000 428   Topics 0

Agnieszka's volk vertrouwt op een kille tovenaar als beschermer tegen het gevaarlijke Woud. Maar deze man vraagt een enorme prijs: een jonge vrouw die hem tien jaar moet dienen, een lot dat haast net zo verschrikkelijk is als in het Woud terechtkomen.

Het volgende keuzemoment nadert en Agnieszka is bang. Ze weet - iedereen weet - dat de tovenaar haar beste vriendin Kasia zal nemen: de mooie, sierlijke, dappere Kasia, die alles is wat zij niet is. Maar Agnieszka vreest de verkeerde dingen. Want het is niet Kasia die de tovenaar kiest...

Sciencefiction & Fantasy
11 november 2015
22 november 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Christien Boomsma Auteur

Ontworteld sleept je mee de avond door, de nacht in

door: Christien Boomsma 5 reacties 2 likes

Het gebeurt niet vaak, maar deze keer was de omschrijving van uitgever Tom Harmsen spot on. ‘Alsof je een nieuwe favoriete trui hebt gevonden,’ schrijft hij achterop het boek Ontworteld om de lezer over te halen het aan te schaffen. Verdomd als het niet waar is.

Ontworteld van Naomi Novik is een...

Reacties op: Ontworteld